Lisää Luettavaa:

29. kesäkuuta 2012

Helen trampalla


Hello again!
Niin, mun kohta vähän venähtikin pitkäksi....
Mutta teinpähän kuitenkin tän postauksen, niinkuin lupasinkin!
Juu, tässä on nyt siis kuvatarina, jossa Helen pääsee ensimmäistä kertaa trampalle...
Ja minä olen siis Liisa.

Helen: Tamtidam...
Liisa: Ai, haluutko mennä trampalle?
Helen: Siis täh, mistä sä oikein puhut?
Liisa: Kato taakses...
Helen: Öh, okei... WOW!
Liisa: Mm, niinpä.
Liisa: Eli sä siis haluut trampalle?
Helen: Joo, ehdottomasti! Tuu!
NIINPÄ:
Helen: Hei autatko mut tonne sisälle?
Liisa: Juu, tietty. *työntää hellästi olkapäästä*
Helen: Hei täähän joustaa! öwö
Liisa: Terävä huomio, Sherlock Jones... x.x
Helen: Nyt mä yritän seistä täällä...
Liisa: Nouse sitten varovasti!
KOHTA:
Liisa: Helen? HELEN!
Helen: Mi-mitä? Mitä tapahtu? *avaa toisen silmän*
Liisa: Öm, yritit nousta ja kaaduit. Sitten ilmeisesti pyörryit.
Helen: Jaa, no ei sitten ihme, että sattuu päähän ja vähän kaikkialle.
Liisa: Totta, totta...
Helen: Voitko auttaa mut takas pystyyn?
Liisa: Jep, voinpa hyvinkin. Ota kiinni mun sormesta. *ojentaa sormen*
JA NIIN:
Helen: Huh, onneks ei käynyt pahemmin!
Liisa: Niin...
Liisa: Mutta haluutko sä nyt pois?
Helen: TODELLAKIN! En enää IKINÄ haluu trampalle...



Joo, Helenille sattuu ja tapahtuu...

Nyt sitten varmaankin haluutte kuulla sen selityksen, miksi tein kaks postausta?
No jokatapauksessa, se tulee nyt:
En halunnut laittaa tätä kuvatarinaa niiden muiden kuvien sekaan, kun sitten ois tullut pitkä & sekava postaus.
Niinpä sitten päätin tehdä kaksi postausta tälle päivälle.
Se ei varmaankaan mikään vakava asia ole - luulisin oikeastaan, että erittäin hyväkin asia!

Nyt saatte kuitenkin sanoa minulle moikat tälle päivälle, sillä melko varma olen siitä, että kolmatta postausta te ette tänään saa. ;3

P.S. Muistakaahan liittyä lukijaksi ja kommentoida!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti